Снощи за пореден път нямаше свястни плодове и зеленчуци в супера. Фантастико е голяма верига, чудесни магазини, всичко им е на място, но плодовете и зеленчуците поне в близкия до нас магазин са завехнали, некачествени, очевидно занемарен ъгъл. За пореден път се ядосах, че трябва да обикалям сергиите на хитроумни мошеници, които не дават да си избираш, или най-малкото, че трябва да се разкарвам до още някъде, за да довърша пазара. Когато се прибрах вкъщи влязох в сайта на веригата, намерих формата за контакт и написах гневно писмо, в което между другото се казваше: "Вашият мърчандайзер на плодове и зеленчуци или е корумпиран, или некадърен или безотговорен." И все в този дух.
ОЩЕ НА СУТРИНТА ми се обади жена, която се представи като Гълъбина, няма да цитирам фамилията, мърчандайзер на плодове и зеленчуци във въпросната верига магазини. Много внимателно тя ме разпита къде пазарувам, по кое време на денонощието, какви конкретно са оплакванията ми. После ми предложи среща пред магазина. На срещата срещу мен застана млада жена, която се интересуваше от едно единствено нещо: как да реши проблема, повдигнат от мен. Отново въпроси за навиците ми за пазаруване, по кое време намирам оскъден и некачествен избор от продукти. Извинение, съпроводено с подарък - нищо чудно да е купен с нейни лични пари. Струва ми се, че никой не е наредил на Гълъбина да се свърже с мен, защото в думите й личеше искрена загриженост, а не принудена любезност. Нито намек за това колко е трудна търговията с "жива" стока - а знам, че е трудна, никакъв опит за замазване, еле пък за убеждаване, че проблемът е в мен, а при тях всичко е наред.
Сигурен съм, че Гълъбина, която черпи с бонбони, когато я критикуваш, ще направи каквото зависи от нея, за да зобим вкъщи любимите ни ябълки, праскови, грозде, салатки и пр. С нетърпение очаквам следващото си ходене до магазина. Но тя подслади вече живота ни.
И още нещо: в разговоря тя спомена, че досега не е имало такъв сигнал. При положение, че проблемът е реален, никой от десетките хиляди, преминаващи в магазина, не е опитал да промени нещата.
ОЩЕ НА СУТРИНТА ми се обади жена, която се представи като Гълъбина, няма да цитирам фамилията, мърчандайзер на плодове и зеленчуци във въпросната верига магазини. Много внимателно тя ме разпита къде пазарувам, по кое време на денонощието, какви конкретно са оплакванията ми. После ми предложи среща пред магазина. На срещата срещу мен застана млада жена, която се интересуваше от едно единствено нещо: как да реши проблема, повдигнат от мен. Отново въпроси за навиците ми за пазаруване, по кое време намирам оскъден и некачествен избор от продукти. Извинение, съпроводено с подарък - нищо чудно да е купен с нейни лични пари. Струва ми се, че никой не е наредил на Гълъбина да се свърже с мен, защото в думите й личеше искрена загриженост, а не принудена любезност. Нито намек за това колко е трудна търговията с "жива" стока - а знам, че е трудна, никакъв опит за замазване, еле пък за убеждаване, че проблемът е в мен, а при тях всичко е наред.
Сигурен съм, че Гълъбина, която черпи с бонбони, когато я критикуваш, ще направи каквото зависи от нея, за да зобим вкъщи любимите ни ябълки, праскови, грозде, салатки и пр. С нетърпение очаквам следващото си ходене до магазина. Но тя подслади вече живота ни.
И още нещо: в разговоря тя спомена, че досега не е имало такъв сигнал. При положение, че проблемът е реален, никой от десетките хиляди, преминаващи в магазина, не е опитал да промени нещата.
Коментари