Пропускане към основното съдържание

Коментар от читател в онлайн-изданието на "Дневник"

"Аз се гордея, че съм българин, но ме е срам, че имам такова правителство. Лошото е, че при всякаква среща с чужденци (налага ми се) ще трябва да обяснявамтова. И да гледам как те ме гледат съчувсствено/подозрително. И всико това - защото допуснахме червените бабички да викат Бье Сье Пье, мазния да докара стада избиратели от Турция и някои се повлякоха по благия поглед на мадридския измамник - а ние си стояхме в къщите и се правехме на умни - "аз пък няма да гласувам". Много интелигентно звучи и придава фасон - колко много сме над тези неща. Хак ни е. Да бях на мястото на онези тримата щях да се подхилвам сега -"ама как ги изментихме, а". И поне мадридския ментарджия и керванбаши Доган със сигурност се потупват по кесията - за 8 години - толкова, догодина - Аллах керим."

Коментари

Juliana каза…
Не си прав, приятелю.
Не всичко е само черно или само бяло.
И аз като теб вярвах/вярвам, че нещо по-добро трябва и ще се случи.
За съжаление не е толкова лесно.
Царят се заблуди, че така трябваше да стане "за доброто на народа".
Ако не се беше съгласил на компромиса (все още вярвам, че не е знаел, какво ще последва), пак щяхме да сме недоволни и да роптаем...
...
И пак стигаме до онзи виц на Радио Ереван:
- Има ли изход от положението в България и кой е той?
Радио Ереван:
- Да, Аерогара София.
...
Човече-Мишка, отново повратям: много те уважавам и харесвам, Голям Поклон за това, което СИ!

Популярни публикации от този блог

Новата икономика Бъдещето на световната икономика изглежда доста мрачно. Суровините намаляват, енергийните, направо привършват. Западните държави прехвърлят производството в Азия и се отдават на развойна и маркетингова дейност, но това е явно недостатъчно за поддържане на високия им стандарт, затова трупат планини от дългове. Климатичните промени застрашават изхранването - засушаването води до намаляване на обработваемите земи. Следвоенния икономически цикъл на относително благоденствие завършва. Добрата новина е, че през десетилетията след войната светът не си е губил времето. Разработени бяха технологии и цели нови класове продукти, нови индустрии - Информационните технологии и Интернет, създадоха се нови материали. Всички науки направиха големи стъпки напред. В резултат на тези усилия, вероятно скоро ще преживеем най-грандиозното представление на човешките постижения, в сравнение с което Ренесансът и възстановяването след II Световна война ще изглеждат скромни и незначит
От доста време подозирам, че теориите на конспирацията не са състоятелни, но не намирах време да помисля сериозно по въпроса. Днес "провидях" достатъчно убедителни факти: Или тайният елит, който командва съдбата на човечеството, е изгубил контрол, или просто го няма. Помислете: какъв сценарии би следвала пренаселена планета, все по-замърсена, с изтощени океани и земи, в които има все по-малко живот? Ако сте банда от десетина супер-богати кретени, защо ви са повече от, да речем, 500 милиона работници? За какво сме ви останалите 6-7 милиарда? Очевидно тайният елит обича да живее в замърсени населени места - каквито са вече дори най-отдалечените, райски кътчета, да не говорим за кварталите в големите градове. Тайният елит също така обича да се трови с химикали, защото няма вода и няма почва, които да не са засегнати от тях. Ако ни управляват евреите, жална ни майка с такива управници! Вижте ги как са се подредили: живеят в Израел!!! Аз бих избрал Швейцария! И климатът е по-доб
С този блог се бях разделил цели 5 години! Някаква техническа неразбория в Гугъл, която периодично се опитвах да поправя. Най-накрая успях! А хубавата новина е, че за тези 5 години се случи нещо. НАПУСНАХ БЪЛГАРИЯ! Изнесох се! Вече съм легален емигрант в САЩ и България е само в кошмарите ми. Чета българските новини и коментарите под тях със същия потрес, с който тогава, но отвън. Вчера един иранец, който ми смени маслото на колата, ме попита липсва ли ми домът. Казатх му, че домът е където се чувстваш добре. Аз не се чувствах у дома си и се преместих. Познавам някои лично, за други просто знам, че от Западни държави са се се преместили в България, и там им харесва повече. Почти всички мои приятели, хора, които ценя и уважавам, останаха в БГ, не защото не могат да напуснат. Те я харесват и възприемат кусурите й по-нормално, отколкото аз. Така че моите критични думи трябва да се възприемат като лична непоносимост - примерно алергия. В САЩ съмо има непоносими неща, но дори и в моменти,